tirsdag den 15. maj 2007

Yujin Cup -here I come!

Om 2 dage sker det så. Mesterskabet i reaktionsbane, bedre kendt som: Yujin Cup.
Reglerne er simple; Gå på en forudbestemt rute, og tæv de "bøller" der prøver at overfalde dig på din vej! Ham der klarer ruten bedst, vinder.

Jeg har deltaget hvert år, og har da også vundet nogle medaljer, men sidste år blev jeg desværre "tvunget" til at være dommer, så der fik jeg altså ingen medaljer.. Men i år har en af Finns elever fra Hedensted heldigvis taget rollen som dommer. :D

Synes selv at jeg føler mig "rimelig" klar. Ved godt at konkurrencen bliver hård i år, men håber da stadig på at kunne forsvare Budokans hæder og ære.

Træning:
- 1 times styrke-/massetræning.
- 1½ times Jujitsu-undervisning på juniorholdet.
- 1½ times Jujitsu-træning med henblik på Yujin Cup.

Alt i alt, en ganske god dag. :D
-Thomas J

Ingen kommentarer: