onsdag den 9. maj 2007

En rigtig dummer dag

I dag har været den potentielt værste dag i hele ugen.. Og så er det endda kun onsdag! Der har faktisk været så mange ting i vejen, at jeg lavede en liste over dem:

  • Har fået alt for lidt søvn, så var godt smadret da jeg stod op.
  • Havde simpelthen ikke overskud til at barbere mig.
  • På trods af konstant håndsopregning, blev jeg aldrig spurgt om noget som helst i samfundsfag.
  • Pga. eksamener kunne jeg ikke komme over og vægttræne!
  • Asger slog min rekord i Cubefield (damn you, Asger!).
  • Fik overhovedet ikke lavet noget i historie.. Var simpelthen for ukoncentreret.
  • Har fået ikke mindre end tre spam-mails.
  • Og aftenens Judo-træning er aflyst.

Håber virkelig i morgen bliver bedre.

Nå, men den her reklame kunne da få humøret til at stige en del.
http://break.com/index/launching-pies-at-flies.html

-Thomas J

Ingen kommentarer: