torsdag den 17. maj 2007

Jeg kom, Jeg så... Og jeg frøs?

Nå. Ingen medaljer til mig i år. :(
Ham fra Hedensted der skulle have været dommer, var desværre blevet syg. Og hvad gør man så? Man spørger da ham der var det sidste år... Altså mig!

Havde selvfølgelig muligheden for at sige at de skulle tage John (også blåbælte) fra Hedensted. Men da de havde så få deltagere, og at det var første gang han var med til Yujin Cup, fik jeg medlidenhed med ham.. Den forbandede medfølelse!

Så min dag har i korte træk gået ud på at sidde på en dårlig campingstol, i blæst, og i ca. 10 graders varme. Og da der var ca. 120 deltagere i år, betød det at jeg skulle sidde der fra kl. 10.30 til omkring 14.00.

Men udover det, gik det heldigvis okay for vores deltagere fra både Randers og Hedensted.
Wael fik bronze i sin klasse, en af Hedensteds juniorer fik også bronze og så fik Hedensted klubpokalen.. Alle vores deltagere fra Randers klarerede sig egentlig udmærket med point, så et eller andet må jeg da gøre rigtig i min undervisning.

-Thomas J

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Hej Thomas.
Det var da trist. Men håber at det kommer til at gå bedre til næste år.

Hilsen Hmm... Det ved du godt.. hehe ;)