mandag den 7. maj 2007

Træning i Hadsten TKD-klub

I dag kom den længeventede dag hvor jeg skulle med min gode veninde, Janni, til hendes Taekwondo-klub, Chong Moo, i Hadsten. På grund af min træning, tirsdag og torsdag, kunne jeg desværre ikke være med til at træne på klubbens seniorhold, men så fik jeg i stedet lov at se Janni i aktion som instruktør på hendes juniorhold. Og da jeg senere blev spurgt om jeg ikke ville vise nogle Jujitsu-teknikker, var jeg selvfølgelig hurtig til at svare "Ja tak".
Aftenen startede stille ud med lidt opvarmning. Derefter tog vi lidt udstrækning og lidt poomse (form).. Og så var det min tur. :D
Eftersom de fleste TKD-folk ikke er så vandt til at blive taget fat i, tænkte jeg at det ville være en god idé med lidt forsvar mod trøjegreb og omklamringer. Da der ingen måtter var til rådighed, måtte vi jo "nøjes" med diverse hånd- og skulderlåse.
På trods af alle smerteskrigende tror jeg at de fleste havde en god aften. Det havde jeg i hvert fald. Så jeg håber ikke at dette blev mit sidste besøg i Hadsten Taekwondo-klub. :D

Mig og Janni

1 kommentar:

Snemand sagde ...

Alt for fedt indlæg kammerat:p det jo lige dig det der med bette padawans som du kan træne til at være ondsindede og koldblodige dræbere!!

Borg