søndag den 3. juni 2007

Ferie!

Så fik jeg endelig ferie.. eller nærmere læseferie, men ifølge mine klassekammerater er det det samme. ;)

Og hvad skal jeg så få ferien til at gå med? Dem der kender mig ville nok gætte på træning.. og det er selvfølgelig også helt korrekt. ;)

Asger og jeg har aftalt at mødes på gymnasiet 3 gange om ugen, for at træne i skolens træningslokale, "Bøfrummet". Og så har vi også aftalt at vi skulle træne lidt Jujitsu/Judo/MMA. Det skal nok blive godt! :D

Udover det skal jeg også forberede mig på min brunbælte-graduering den 16. Juni, altså om 13 dage!

Weekendens træning:
30 minutters løbetræning hver dag.

-Thomas J

1 kommentar:

Anonym sagde ...

3 gange om ugen? - Det lader vi lige stå lidt sammen med min kommentar:
"I kommer til at ligne Hulk 1 og 2 i 3.g" ...

- Kristina