lørdag den 16. juni 2007

Next stop: Gokyo Shinsa!

Efter en lang og hård dag med mange blå mærker, og litervis af sved, fik jeg endelig mit brune bælte!.. eller, får egentlig først bæltet på tirsdag, men rent teoretisk er jeg jo egentlig brun bælte nu. :D

Min næste graduering bliver så den berygtede Gokyo Shinsa (graduering i fem bæltegrader). Her skal jeg vise alle de underlæggende bæltegrader i en graduering.. og til dem der ikke kan regne det ud selv: Det bliver RIGTIG hårdt! Regner selv med at kunne bestå min Gokyo Shinsa engang i decembermåned, hvis jeg træner målrettet det næste halve år.
Når jeg har bestået min Gokyo Shinsa må jeg begynde at træne til 1. Dan (sort bælte).

Inden jeg kommer til min Gokyo Shinsa, er der dog et par krav jeg har givet mig selv. Hvis ikke jeg synes jeg har opfyldt disse krav, vil jeg (når den tid kommer) sige "nej tak" til en graduering.

Mine personlige krav til næste graduering:
- Have fået en dybere forståelse af lavere bæltegrader.
- Få styr på mit hjerte-halløj (var ikke helt på toppen i slutningen af min graduering i dag :/).
- Komme til England og træne Judo og Jujitsu under Soke Bryan Cheek (ikke et egentlig krav, men jeg skal (så vidt muligt) prøve at finde tid til rejsen.

-Thomas J

Ingen kommentarer: