søndag den 8. juli 2007

Sidste feriedag

I dag kunne jeg så nyde min sidste feriedag. I morgen skal jeg starte på mit nye arbejde, hvor jeg skal være til og med d. 10/8.
Det passer mig egentlig meget godt at jeg skal bruge hele ferien på arbejde, så får jeg nemlig tiden til at gå, plus at jeg selvfølgelig får tjent nogle penge. Efter jeg er blevet single, har det eneste jeg har kunne få tiden til at gå med været skole og træning, men pga. af ferien må jeg jo finde noget andet at give mig til.

Skal selvfølgelig også holde mig i form, så regner med at bruge min nye arbejdsplads fitnesscenter. Regner også med at tage til Hedensted og træne med et par af min træners elever.. og så har jeg selvfølgelig også min kære løbetræning. ;)

Træning:
-30 minutters styrke-/massetræning (starter stille op).
-5,3 km løb.

-Thomas J

Ingen kommentarer: